lørdag 23. mai 2009

Jeg har fått jobben som alle hater :D wii..

Ja, jeg har nesten glemt at jeg hadde blogg. Har visst ikke blogga siden Mars. Flott det der!
MEN!
JEg har fått jobb! ENDELIG. Har søkt leeenge og endelig er min fremtidige jobb her!...................................................................
telefonselger.
Ja, jeg skal jobe med det alle hater, nemlig telefonselgere. huff..
men, jeg får skal sitte på Glassmagasinet og får 15 % av det jeg selger + timeslønn. Så dette kan bli spennende.

Noe som kan bli enda mer spennende er at jeg skal til Lofoten i morra!
Yes. Klassetur, til lofoten. JEG GLEDER MEG!
Har pakket i HELE dag og er enda ikke ferdig , heeeh..
Vi skal bo i Rorbuer 6 stk og lage vår egen mat og ja, det blir gøy :D gleder meg sjuuukt!

Tenkte jeg også i dette miniinnlegget skulle reklamere litt!
Jo fordi på fredag, altså i går var Hedda og jeg å så på et oneman-show med Mari Maurstad som heter "SE HVA SOM SKJER" :)
det var sykt bra. Lo til jeg gråt på en av de greiene, eller så satt vi å lo litt hele tiden begge to..
ANNBEFALES! (eller hvordan man skriver det)

Jeg skal bli en flinkere blogger. Jeg mener det:D jeg skal bli flink!
Jeg skal bli sunnere, trene mer, jobbe og blogge.
okey da, jeg kommer ikke til å bli sunnere eller å begynne å trene, men støtt meg uansett!

hoho.

-aleks

Ingen kommentarer: