søndag 1. mars 2009

The weeks go by..

Lenge siden jeg har skrevet noe her nå, må jeg si!
Men månedene har gått så sinnsykt fort og nå er vi i Mars allt!
De siste ukene har jeg faktisk gjort endel til å ha ikke så mye å gjøre! Derfor har min bloggeskriving ikke gått helt etter planen!
I vinterferien hadde min kjære Una og jeg min leiighet alene. Noe som førte til endel fest og morro! :D men så startet skolen igjen..
Idag som det er 1.mars skulle alle ha søkt på vg. men tror du ikke jeg har fått feil passord og brukernavn? joda.. Så da blir det vel Steinerskolen enda 3 år til. Men det er greit det :D

Tenkte å ha en liten oppsumering av de siste dagene:
Fredag overnattet Una og jeg hos Sara! noe som var utroolig hyggelig!
PÅ lørdag var jeg en liten tur hos elise, før jeg ble tvingt i familibursdag. Derfra rømte jeg og min fetter til hver vår fest! Jeg dro til sara, og etter et jævla lang tbane tur var vi fremme:D
Festen var hyggelig , men nå er jeg utroolig sliten!

Idag har jeg tenkt til ha en dag hvor jeg fikser ting på! Som f.eks se ferdig hele Heroes sesong 1 og gjøre hovedfags-boka. Hvis jeg skjenner meg selv rett kommer jeg ikke lengere enn å se ferdig heroes. Men who cares? Søndag er en dag som er skapt for å slappe av. Og det skal jeg sannelig gjøre!

1 kommentar:

Anonym sa...

hva!? :O fikk du ikke søkt??