onsdag 15. juli 2009

God tur <3


Sommerferien er her og det er , slik alle sier hele tiden - drit digg!
Jeg har vært i lillesand og Tvedestrand med venner og kjæreste , men nå er jeg alene hjemme i Oslo .
Ville først og fremst gratulere alle som kom inn på den videregående skolen de ønsket : )
jeg kom inn på dramalinje på Nissen. Men mitt hjerte sier Steinerskolen så det er der jeg kommer til å tilbringe mine neste tre år =)

Men har blitt utfordret til å gå å gå inn på mine bilder- sjette mappen - sjette bilde og legge det ut! så det er det bilde dere ser over innlegget her ;)
Bilde er fra en spontan dag med hedda. Vi fikk en sprø idee om å dra å bade på sognsvann i våres, så hun tok med hunden sin :) Det var iskaldt vann og ikke sol for å si det sånn, men hyggelig var det !

Ønsker Erika også GOD TUR til Canada , for så videre til Sør Afrika hvor hun skal flytte til og bli borte fra oss :( Håper du får det kjempe fint og at du koser deg. Bye bye <3

Ellers ikke så meget å si, GOD SOMMER VIDERE :D

Ingen kommentarer: